Kvalita života jako před vznikem škody

Likvidace pojistných událostí se za posledních deset let výrazně zrychlila a zkvalitnila. Šéfredaktor Mgr. Jan Cigánik z časopisu Pojistný obzor, vyzpovídal ředitele společnosti CONTIN Ladislava Buriána na téma, jak se vyvíjí trh.

Mohl byste popsat současnou „formu“ společnosti CONTIN? Za sedm let své existence je společnost CONTIN nedílnou součástí pojistného trhu. Disponujeme stabilním týmem 30 interních zaměstnanců, externí sítí mobilních techniků, sítěmi autoservisů, stavebních a sanačních společností. Jaké jsou podle Vás klíčové problémy, se kterými se musí pojišťovnictví u nás aktuálně vypořádat?

Klíčový problém pojišťovnictví je jeho stále konzervativní pojetí v oblasti přístupu ke klientovi. Postrádám především absenci doplňkových servisních služeb. Myslím si, že drtivá většina pojištěných by ráda uvítala služby, které jim dokážou, bez jejich vlastního aktivního přičinění, zajistit stejnou kvalitu života jako před vznikem škody. Až na výjimky se pojišťovnictví stále orientuje pouze na výplatu pojistného plnění. Problémů je jistě více, ale tento považuji pro klienty za klíčový. 

Více o rozhovoru se dočtete v elektronické podobě magazínu Pojistný obzor

Adresa kanceláře

Škrobárenská 502/1
617 00 Brno-Trnitá
Česká republika

Kontaktujte nás

Mohlo by vás zajímat